Juelsminde Musikforening

Mail: juelsmindemusikforening@gmail.com

Juelsminde Musikforening er stiftet i november 2005 for at tilbyde koncerter i en bred vifte fra musikkens verden. Vort faste koncertsted er i Himmelrummet på Juelsminde Skole, Vejlevej 7, 7130 Juelsminde. I enkelte tilfælde kan koncerter også afholdes på Hotel Juelsminde Strand, på Hellebjerg Idrætsefterskole eller lign.

Normalt afholder vi 6 koncerter om året, 3 i begyndelsen af året og 3 i slutningen af året.

Koncerttilbudene spænder vidt. Bl. a. korsang, visesang, folkemusik, jazz, populære operettetoner, klassiske koncerter, harmoniorkestre, blæseorkestre, big bands, foredrag med og om musik. Vi prøver at tilbyde mange arter fra musikkens verden – både danske og udenlandske.

Vi har også en facebook side... :                  Musikforeningen i Juelsminde

Vi kan træffes på telefon:                               4017 3556

På mail:                                                         juelsmindemusikforening@gmail.com

Vores CVR nr. er:                                             33297866

Vores mobilpay nummer er:                           98187

Vores bankforbindelse i Vestjysk Bank er:  8133-0002493322

Billetsalg......:                                                 Ved indgangen fra kl. 18.30, den dag koncerten afholdes. Billetter kan også købes online.

Vi benytter BilletFix